Facebook Pixel

PL | EN

PL   |   EN

Reklamacje

Informacja o głównych cechach świadczenia oraz pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Mając na uwadze obowiązki wynikające z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów, informuję, iż:
    1. Przedmiotem świadczenia wynikającym z umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jest odpłatne świadczenie przez pośrednika usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, polegających na podejmowaniu czynności mających na celu umożliwienie stronom zawarcie umów mających za przedmiot nieruchomości. Przedmiotem Twojego świadczenia będzie zapłata umówionego wynagrodzenia.
    2. Z Pośrednikiem możesz kontaktować się w dowolnie wybrany sposób:
      1. telefonicznie – pod numerem: +48 600 32 66 66
      2. osobiście i listownie – pod adresem: ul. Cypriana Kamila Norwida 4/201, 80 – 280 Gdańsk
      3. drogą elektroniczną – pod adresem e-mail: biuro@homeasset.pl
    3. Pośrednik prowadzi działalność gospodarczą pod firmą Home Asset spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80 – 280) przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4/201, NIP: 5842733496, REGON: 221973817, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000487750
    4. Reklamacje można składać pod adresem wskazanym w pkt. 2
    5. Wynagrodzenie Pośrednika za wykonanie obowiązków wynikających z umowy oraz termin zapłaty są tożsame z postanowieniami umowy pośrednictwa.
    6. Pośrednik zobowiązany jest wykonywać swoje czynności przy dochowaniu należytej staranności, mając na uwadze zawodowych charakter świadczonych przez niego usług.
    7. Czas trwania zobowiązań Pośrednika jest tożsamy z czasem trwania umowy pośrednictwa.
    8. Minimalny czas trwania zobowiązań Klienta jest tożsamy z czasem trwania umowy pośrednictwa.
    9. Czas obowiązywania umowa pośrednictwa jest tożsamy z czasem jej trwania.
    10. Pośrednik działa zgodnie z Kodeksem etyki zawodowej Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości, dostępnym pod adresem http://pfrn.pl/page/1774
    11. Pośrednik podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Jeżeli pośrednik w obrocie nieruchomościami wykonuje czynności przy pomocy innych osób, działających pod jego nadzorem, podlega on również ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tych osób. Dokument ubezpieczenia stanowi załącznik do umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
  2. Klientowi przysługują następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214);
    2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Pośrednikiem. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
    3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Pośrednikiem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów m.in. Federacji Konsumentów (adres strony internetowej: federacja-konsumentow.org.pl.
    4. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
biuro obrotu nieruchomościami
HOME ASSET SP. Z O.O.

Hossa Garnizon, Budynek Gamma, II piętro
Ul. Cypriana Kamila Norwida 4 lokal 201
80-280 Gdańsk
polityka prywatniści ©2020 HomeAsset all rights reserved
powered by getknow
Ocena Google
5.0
Na podstawie 100 recenzji
×
Ocena Facebook
5.0
Na podstawie 22 recenzji
×
js_loader